2020.02.24-től megváltozik az iskolánkban található WIFI hálózatra való bejelentkezés menete. A következő pár sor segítséget nyújt a használatához.

Melyik WIFI hálózatra csatlakozzak?

Intézményünkben a WIFI eszközök három jelet sugároznak: Eduroam, PTE-BABITS és PTE-SMART.

1. Eduroam: Abban az esetben válasszuk, hogy ha rendelkezünk EHA vagy Neptun kóddal.
Belépés menetéről a következő weboldalon található útmutató segítségünkre lehet:
https://kancellaria.pte.hu/szervezet/informatikai_igazgatosag/tajekoztatok/eduroam

  • iOs rendszernél  előfordulhat, hogy csak sokadik próbálkozás után jelenik meg a tanusítványt kezelő ablak, addig Sikertelen csatlakozás üzenetet kaphatunk. Miután átirányított minket egy másik ablakra, a jobb felső sarokban található Megbízható / Trust gombra kattintsunk.

    

  • Androidos készülékeknél az EAP módszer legyen PEAP-ra, a Hitelesítés 2. fázisa pedig MSCHAPV2-ra állítva, CA tanusítványnál pedig a Ne hitelesítse opciót válasszuk.

Elfelejtett EHA vagy Neptun kód esetén a Service Desk 36006-os belső mellékén lehet segítséget kérni.

2. PTE-BABITS: Erre a hálózatra a tanulók tudnak bejelentkezni, saját PTE azonosítójukkal. Azonosítónál @tr.pte.hu nélkül kell beírni a felhasználónkat.

  • iOs rendszernél előfordulhat, hogy csak sokadik próbálkozás után jelenik meg a tanusítványt kezelő ablak, addig Sikertelen csatlakozás üzenetet kaphatunk.
    Miután átirányított minket egy másik ablakra, a jobb felső sarokban található Megbízható gombra kattintsunk.
  • Androidos készülékeknél az EAP módszer legyen PEAP-ra, a Hitelesítés 2. fázisa pedig MSCHAPV2-ra állítva, CA tanusítványnál pedig a Ne hitelesítse opciót válasszuk.

Amennyiben valamelyik tanuló úgy észleli, hogy az azonosítójához mások is hozzáférhettek, vagy elfelejtette a jelszavát és módosításra van szüksége, jelezze osztályfőnökének vagy közvetlen a rendszergazdának.

3. PTE-SMART: Samsung teremben található számítógépre és tabletekre érvényes.